niedziela, 30 marca 2014

Basic #1. Mały haul kosmetyczny.

Hej!
Dzisiaj pierwszy post z nowej serii. Nazwałam ją Basic, ponieważ będę Wam pokazywać podstawowe części mojej garderoby ożywione innymi ubraniami i dodatkami.
Zaczynam od zwykłej szarej koszulki, ponieważ właśnie dzisiaj ją kupiłam :) Oczywiście tak samo sprawdzi się biała lub czarna.

Tally Weijl 14.99 zł

look 1 
Coś prostego ale nieco innego. Na sobie mam jeansy z kokardkami, które lubię nosić wiosną. Niestety mają jeden mały minus- mają bardzo niski stan. Do tego moje ukochane buty i złoty łańcuch.




jeansy allegro 80zł, buty DeeZee.pl 79zł, łańcuch Mohito 10zł


look 2
Najwygodniejsze połączenie - leginsy, płaskie buty i luźna narzutka.




buty Dr. Martens ebay.co.uk około 250zł, leginsy allegro.pl 25zł marynarka Primark 5 euro, naszyjnik Cropp 5zł

look 3
Na sobie mam efekty łowów czyli wszystko z przecen. Najbardziej w tym stroju lubię buty, które są wygodne i dodają mi kilka centymetrów :) 




\
selfie musi być :)

buty Primark 5 euro, spódniczka Bershka 10zł, okulary Primark 1 euro, naszyjnik i kolczyki DIY 

A teraz moje dzisiejsze zdobycze. Trafiłam akurat na promocję w Naturze, gdzie kupując 3 produkty z kolorówki płacisz tylko za 2. Ja zawsze daję się zwabić takimi hasłami więc i tym razem wyszłam z kilkoma sztukami :)

Po pierwsze skupiłam się dzisiaj na dobraniu podkładu, ponieważ mój aktualny jest dla mnie za ciemny... Po zimie, braku samoopalacza i solarium zaczął się bardzo odcinać i wyglądałam jakbym miała pomarańczową maskę. Bardzo tego efektu nie lubię więc mimo, że zazwyczaj staram się zużywać produkty do końca zanim otworzę nowe, to tym razem poprzedni poszedł w odstawkę. 
Kupiłam podkład Rimmel Stay Matte w kolorze 091 Light Ivory. Miałam już kiedyś jego próbkę ale w innym odcieniu. Wtedy niekoniecznie przypadł mi do gustu ale jakoś zawsze ciągnie mnie do niego w drogeriach. Pamiętam starą odsłonę tego produktu (która nie była dobra. Ani trochę.) i widzę, że ta mocno się od swojej poprzedniczki różni. Tego podkładu używa też moja koleżanka i jest z niego bardzo zadowolona więc mimo wątpliwości i tak go kupiłam. Mam nadzieję, że się sprawdzi na mojej mieszanej cerze. A! No i do tego był w przecenie :) 15,99 zł



Jak zwykle.. Kolejny lakier. Catrice 41 Two Million Dollar Baby. Śliczny brokat, który ma w sobie duże srebrne drobinki i małe- złote. Mieni się pięknie i do tego widać, że jest bogaty, 2 warstwy całkowicie pokryją paznokieć. 10 zł


A tu już dobrze mi znana rzecz. Kredka do brwi Essence w kolorze 04 Blonde (no tak, do blondu mi daleko ale odcień mi odpowiada). Kupuję ją już chyba 6 raz i myślę, że nie zamienię jej na żadną inną. Konsystencja, pigmentacja, kolor - wszystko idealne. Cena również - 6,99 zł



A tu produkt, który mam nadzieję pozytywnie mnie zaskoczy. Puder ryżowy firmy Pierre Rene no. 00 czyli transparentny (pisałam Wam jakoś niedawno o pudrze Sally Hansen, którego używałam. Nie polecam, dla mnie zero plusów) ma on matować i utrzymywać makijaż przez cały dzień. No zobaczymy :) 16,99 zł




Na dzisiaj to tyle! Mam nadzieję, że spodobała Wam się nowa seria i myślę, że będę miała teraz nieco więcej czasu i stanę się bardziej systematyczna. 
Miłego wieczoru kochani :)

1 komentarz: