środa, 26 lutego 2014

DIY #4 koszulka 3D. OOTD

Hej :) Pora na kolejny projekt DIY
Dzisiaj szybko pokażę Wam jak przerobiłam duży t-shirt z lumpeksu :)
Po raz kolejny mój look będzie tani.

 Zaczynamy!
po pierwsze zaznaczam miejsca, w których chcę skrócić koszulkę

nakładam ją na siebie! i upewniam się, że linie są w dobrym miejscu. Następnie wycinam

ja postanowiłam zostawić dłuższy tył


później zaszywam lekko rękawy robiąc harmonijkę (przed szyciem przewracam koszulkę na lewą stronę)
czas na zaznaczenia miejsc, gdzie przyszyję stokrotki

czarną farbą do tkanin maluję szkic

czas na stokrotki :) najpierw wycinam koła z białego materiału..

... później robię nacięcia dookoła




dwa koła zszywam po środku, następnie doszywam kulkę białego materiału i maluję ją żółtą farbą do tkanin.

teraz trzeba dać im porządnie wyschnąć. Około 3-4 godzin. (ha ha, ja użyłam suszarki :) jestem niecierpliwa)

Teraz pozostało tylko przyszyć kwiatki na miejsce i gotowe!

Muszę przyznać, że ten projekt zajął mi sporo czasu ale to zdecydowanie najlepszy jaki do tej pory robiłam. Jestem z siebie mega dumna ;)

Tak to wygląda w całości.
 Na sobie mam oczywiście koszulkę z projektu, która łącznie kosztowała może z 5 zł, bardzo wygodne spodnie z Bershki za 19.99 zł :) oraz buty z DeeZee za 79 zł



w sumie to trochę kontrowersyjne buty i nie każdemu się podobają ale moim zdaniem są wspaniałe! A do tego mega wygodne.


Mam cudowny humor a to głównie dzięki Wam <3 Dziękuję, że jest Was coraz więcej! 
Miłego dnia kochani :) Lecę robić faworki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz